ضمانت اصالت و گارانتی کالا
نئو واچ ؛ فقط و فقط کالای اصلی
شرکتهایی که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻭﺍﺭﺩکنندگان ﻗﺎﻧونی ﺩﺭ کشور ﻓﻌﺎلیت میکنند ﻭ ﺍﺳﺎمی ﺁﻧﻬﺎ ﺩﺭ ﺳایت این ﻭﺯﺍﺭتخانه ﺫکر ﺷﺪﻩ باید ﮔﺎﺭﺍنتی ﻭ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﭘﺲ ﺍﺯ ﻓﺮﻭﺵ نیز ارائه کنند. بنابراین گارانتی اینگونه شرکتها، گارانتی معتبر محسوب میشود. به این ترتیب مشتریانی که گارانتیهای بینام و نشان آنها را سردرگم کرده، میتوانند گارانتیهای معتبر را از نامعتبر شناسایی کنند. تمامی محصولات ارائه شده در وبسایت نئو واچ توسط نمایندگان رسمی آن برند در ایران گارانتی شده و با اخذ مجوزهای لازم، از مبادی قانونی وارد کشور شدهاند. بنابراین کلیه کالاهایی که در نئو واچ عرضه شده اصلی هستند و به هیچ عنوان کالای کارکرده و یا غیراصلی در سایت نئو واچ به فروش نمیرسد. ازاینرو، نئو واچ اصل بودن همه محصولات موجود در وبسایت را تضمین میکند.
گارانتی و خدمات پس از فروش
تمامی کالاهای ارائه شده در نئو واچ 100% اصل بوده و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بینالمللی میباشند. مدت گارانتی، شرایط گارانتی و کلیه اطلاعات فنی مربوط به هر کالا به طور کامل در دفترچه (کارت) گارانتی یا دفترچه راهنمای آن کالا، درج شده است. لذا مشتریان عزیز موظفاند پس از دریافت کالا، آن را به طور کامل مطالعه نمایند در غیر این صورت مسئولیت ناشی از مشکلات احتمالی در این حیطه به عهده مشتری خواهد بود.
خلاصهای از مواردی که مشمول گارانتی نمیشوند:
- هرگونه شکستگی در هر نقطه از کالا
- موارد مصرفی مثل باطری و بند و قفل
- مشکلات ناشی از هرگونه مجاورت کالا با دستگاههایی که امواج ماکروویو یا الکترومغناطیسی منتشر میکنند مثل موبایل، تلویزیون ...
- مشکلات ناشی از هرگونه تماس کالا با مواد اسیدی و شوینده قوی
- آتشسوزی یا خسارتهای ناشی از حوادث طبیعی
- استهلاک عمومی کالا در اثر استفاده روزمره
- استفاده ناصحیح و خارج از مواردی که در زمره ویژگیهای کالا (که در دفترچه راهنمای آن ذکر شده) باشد
- همراه نداشتن کارت یا دفترچه ضمانت در زمان تعمیر
- باز شدن درب ساعت توسط مراکزی غیر از مرکز خدمات پس از فروش اصلی شرکت واردکننده آن برند