سوالات متداول
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
پاسخ: نئو واچ با ارسال پیامک، مرحلهبهمرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "پیگیری سفارش" از وضعیت آن مطلع شوید.
میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ : تا پیش از تائید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تائید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با نئو واچ تماس بگیرم؟
پاسخ : خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما بهصورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاعرسانی خواهد شد و درصورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش نئو واچ با شما تماس خواهند گرفت.
آیا کالاهای خریداریشده از نئو واچ آماده استفاده هستند یا باید روی آنها خودم تنظیماتی انجام دهم؟
پاسخ: تمامی ساعتها قبل از اینکه برای خریداران محترم ارسال شوند توسط کارشناسان فنی نئو واچ ، کنترل کیفیت فنی و تست سلامت فیزیکی شده و به زمان رسمی ایران تنظیم میشوند. لذا خریداران عزیز نیازی به تنظیم ساعتها ندارند.
کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
پاسخ: گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وبسایت به "ناموجود" تغییر پیدا میکند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، بااینحال نئو واچ تلاش میکند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وبسایت ارائه شوند. درصورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت "ناموجود" یا "بهزودی" را دارید، میتوانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت نئو واچ، از سرویس "به من اطلاع بده" که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، استفاده کنید تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاعرسانی شود.
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را بهصورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود
آیا قیمتهای نئو واچ نسبت به بازار ارزان تر است؟
پاسخ: سیاست قیمت گذاری در نئو واچ مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمتها در نئو واچ کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از نئو واچ برای مشتریان به صرفه است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در نئو واچ قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول بهصورت مصوب تعیین شده است.